Дидактичні ігри до теми «Правила дорожнього руху»

Дидактичні ігри до теми «Правила дорожнього руху»

Дидактична гра «Наша вулиця»

Мета: Закріплювати правила поведінки пішоходів і водіїв, розрізняти дорожні знаки.

Хід (1 варіант): з допомогою ляльок діти виконують завдання ведучого. Ось ляльки йдуть по тротуару, ось переходять дорогу по світлофора без нього, за допомогою регулювальника.

Хід (2 варіант): вихователь показує дорожні знаки. Діти пояснюють, що означає цей знак. Розігрується дорожня ситуація.

Дидактична гра «Перехрестя»

Мета: Закріплювати правила дорожнього руху, знання дорожніх знаків.

Хід : ведучий - світлофор стоїть в центрі перехрестя. Інші діляться на 2 групи: автомобілі і пішоходи. Свисток світлофора: перехрестя оживає (йдуть пішоходи, рухається транспорт). Світлофор свистить і називає ім'я порушника. Порушники вибивають з гри. Перемагають ті, хто вміє ходити по вулиці.

Дидактична гра «Водії на старт»

Мета: Закріплювати правила дорожнього руху, знання дорожніх знаків.

Хід : На столі або на підлозі будується вулиця. На ній дорожні знаки. Треба проїхати по вулиці, не порушуючи дорожніх знаків. Зустрівши на шляху знак, діти називають його і пояснюють, що він позначає. Регулювальник стежить за правильністю проходить траси.

Дидактична гра «Слухай - запам'ятовуй»

Мета: Закріплювати правила дорожнього руху.

Хід : У ведучого жезл для регулювання дорожнього руху. Вихователь дає жезл комусь із дітей. У відповідь дитина називає який-небудь правило поведінки на дорозі (н-р: «не Можна переходити дорогу на червоне світло».) Жезл переходить іншому. Не повторяться. Можна називати дорожні знаки.

Дидактична гра «Спритний пішохід»

Мета: Закріплення кольорів світлофора та їх значення.

Хід : Пішоходи переходять дорогу. Перейти означає закинути м'яч в зелений сигнал світлофора (кошик, сітка).

Потрапив в червоний - не перейшов, вибуваєш. Потрапив в жовтий - можеш кинути м'яч ще раз.

Світлофор: вертикальна мішень з прорізаними круглими отворами, діаметр в 2 рази більше м'ячі.

Дидактична гра «Постав дорожній знак»

Мета: Закріплення знання деяких дорожніх знаків.

Хід : Дітям пропонується на ігровому полі з зображенням доріг, пішохідних переходів, залізничного переїзду, адміністративних і житлових будівель, автостоянки, перехресть правильно розставити дорожні знаки. Наприклад: у школи - знак "Обережно, діти!", у кафе - "Пункт харчування".

Виграє той, хто швидше і правильно розставить всі знаки.

Дидактична гра «Я водій»

Мета: Закріпити правила дорожнього руху, активізація словника, знання деяких дорожніх знаків.

Хід : 4 картки із зображенням бензоколонки, медпункту та ремонтної майстерні. Грають троє дітей. У кожного на стоянці своя "машина". Кожен з них повинен, використовуючи дорожні знаки, доїхати до свого пункту призначення і пояснити, як він це зробив.

наприклад:" Я поїхав прямо, тут знак "Поворот ліворуч", я поїхав ліворуч, а потім праворуч". Дитина перераховує знаки, які були на дорогах.

Ускладнення: Дитина сам виставляє потрібні знаки.

Дидактична гра «Дві машинки»

Мета: Закріплення правил дорожнього руху. Активізація словника: "за", "перед", "Близько" , "далеко", "один за одним", "вниз", "вгору".

Хід : Діти дивляться на картинку і поряд викладають кольорові машинки в тому ж положенні і розповідають: "Червона машинка їде близько за зеленою машинкою", або "Червона машинка їде в гору" і т. д.

Ускладнення: діти самі придумують положення машин.

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування