Тиждень безпеки дорожнього руху
Тиждень безпеки дорожнього
руху
Безпека на дорогах в умовах
«14» листопада 2022 р., ПОНЕДІЛОК
Спостереження за транспортом, який рухається по дорозі біля дитячого садка.
Мета: розвивати пізнавальний інтерес дітей; дати знання про засоби пересування; уточнити
і розширити уявлення дітей про будову автомашин, їх призначення; навчити розрізняти
автомашини за зовнішнім виглядом; збагачувати словник дітей словами — назвами машин
(легкова автомашина, вантажівка, пожежна машина, снігозбиральна машина, екскаватор,
автокран); виховувати пізнавальний інтерес та бажання дотримувати правил дорожнього
руху.
Заняття: Дитина і довкілля
Тема: «Транспорт»
Мета: ознайомити дітей із характерними для даної місцевості засобами пересування;
продовжувати формувати розуміння і вживання узагальнюючого поняття транспорт:
машину веде шофер, транспорт перевозить людей і вантажі; виховувати повагу до
працівників транспорту,дотримуватися правил поведінки у транспорті: дисциплінованості,
ввічливості, акуратності.
Матеріал: сюжетні ілюстрації, предметні картинки, альбом «Транспорт»/
Заняття: Розвиток мовлення+Малювання
Тема: «Транспорт на вулицях нашого села».
Мета: розвивати пізнавальний інтерес дітей; учити слухати і повторювати зміст
віршованого твору, відповідати на запитання вихователя; дати знання про засоби
пересування; уточнити і розширити уявлення дітей про будову автомашин, їх призначення;
навчити розрізняти 5–6 видів автомашин за зовнішнім виглядом, знаходити їх зображення на
картках розумових дій; закріпити основні правила дорожнього руху та поведінки пішоходів
на вулиці; збагачувати словник дітей словами — назвами машин (легкова автомашина,
вантажівка, пожежна машина, снігозбиральна машина, екскаватор, автокран); учити
розфарбовувати зображення не виходячи за контур малюнка, діючи за вказівками
вихователя; розвивати мовленнєву активність, увагу, уяву і пам'ять; виховувати охайність,
бережність та бажання дотримувати правил дорожнього руху.
Матеріал: коректурна таблиця із зображенням наземних видів транспорту; пішоходів на
вулицях міста; іграшковий світлофор; дорожні знаки («Пішохідний перехід», «Доріжка для
пішохода», «Перехрестя», «Обережно — діти!», «Інша небезпека»); маячок для острівця
безпеки; картки розумових дій; гуашеві фарби, серветки, зразок роботи.
Дидактичні ігри:
«Відгадай за описом» - транспорт
«Можна-неможна» - правила дорожнього руху
«Спритні дошкільнята» - дорожні знаки
Рухливі ігри:
«Транспорт і пішоходи» - повільний біг, ходьба
«Автомобіль і горобці» - стрибки на обох ногах, біг зі зміною темпу
«Світлофор» - біг за сигналом вихователя
Сюжетно-рольова гра: «Транспорт»
Індивідуальна робота з дітьми: Бесіда «Безпека на дорозі: поради на кожен день»
Мета: виявити рівень готовності дошкільнят вирішувати дорожньо-транспортні ситуації;
ознайомити з правилами дорожнього руху, вчити застосовувати знання, отримані раніше в
практичній діяльності; активізувати процеси мислення, уваги і мовлення дітей; виховувати
кмітливість і винахідливість; виховувати потребу дітей бути дисциплінованими та уважними
на вулицях, обережними та обачними.
Доручення: запропонувати (_____) допомогти вихователю зібрати, після першого заняття,
зі столів у дітей наочний матеріал - предметні картинки «Транспорт». Учити діяти за
вказівкою дорослого. Розвивати увагу, пам'ять. Виховувати кмітливість, організованість та
працелюбність.
«15» листопада 2022 р., ВІВТОРОК
Спостереження за світлофором.
Мета: закріплювати знання дітей про роботу світлофора (про червоний і зелений сигнал);
ознайомити з призначенням жовтого сигналу; формувати уміння правильно переходити
вулицю; виховувати обережність, розвивати уважність.
Спостереження за велосипедом.
Мета: познайомити дітей з дорожніми знаками: «Велосипедна доріжка», «Рух на велосипеді
заборонено»; формувати уявлення про те, що для ігор і катання на велосипеді відводяться
спеціальні місця; продовжити вивчення правил поведінки дітей на вулиці; розвивати
моральні якості; довести до свідомості дітей те, що від того, як вони поводяться на вулиці,
залежить їх безпека та безпека оточуючих людей; продовжувати формувати вміння та
навички діяти згідно з правилами дорожнього руху; виховувати зосередженість, чуйність,
уміння вислуховувати товаришів.
Бесіда: «Поради велосипедистам»
Заняття: Розвиток мовлення+Конструювання
Тема: «Сигнали Світлофора»
Мета: вчити дітей виготовляти світлофори шляхом наклеювання окремих деталей за
вказівкою вихователя; конструювати з них фігуру світлофора; розвивати увагу та пам’ять;
дати можливість кожному із дітей проявити самостійність при виконанні завдання;
виховувати вміння слухати пояснення вихователя й правильно повторювати запропоновані
дії.
Матеріал і обладнання: рукавиці (по 1 на кожну дитину); клей, кружечки (червоний,
жовтий, зелений); квадрат з білими та чорними смужками , серветки, клейонки.
Туризм
Пішохідний перехід
Тема: «Екскурсія до проїжджої частини дороги»
Мета: закріпити основні правила поведінки пішоходів на вулиці; розвивати память та уяву;
розвивати вміння переходити проїзджу частину дороги; закріплювати правила дорожнього
руху, знання про транспорт; виховувати бережливе ставлення до власного здоровя та життя;
виховувати уважність, кмітливість та бажання дотримуватись правил дорожнього руху.
Техніка безпеки Бесіда
Тема: «Як вести себе під час катання на велосипеді»
Мета: ознайомити дітей з правилами їзди на велосипеді; учити бути обачними та уважними
на дорозі; розвивати уяву, пам'ять, мислення; виховувати бережливе ставлення до власного
здоров’я і життя.
Дидактичні ігри:
«Склади ціле» - кольори
«Можна-неможна» - правила дорожнього руху
«Ми подорожуємо» - види транспорту
Рухливі ігри:
«Кольорові автомобілі» - біг, ходьба
«Знайди свій колір» - увага, спритність
«Світлофор» - ходьба за сигналом вихователя
Сюжетно-рольова гра: «Транспорт»
Індивідуальна робота з групою дітей: Перегляд фотоальбому «Велосипедисти на дорозі »
Мета: організувати з дітьми перегляд сюжетних зображень про велосипедистів; учити брати
активну участь у обговоренні побаченого; продовжити вивчення правил поведінки дітей на
вулиці та під час їзди на велосипеді; виховувати кмітливість і дисциплінованість на дорозі.
Доручення: запропонувати дітям зібрати і скласти атрибути до дидактичної гри «Ми
подорожуємо». Сприяти самостійному виконанню трудової діяльності. Розвивати увагу,
окомір, мислення. Виховувати відповідальність, охайність та організованість.
«16» листопада 2022 р., СЕРЕДА
Спостереження за шкільним автобусом біля пішохідного переходу.
Мета: звернути увагу дітей на пішохідний перехід; формувати уявлення про проїжджу
частину дороги і тротуар; розширити уявлення дітей про роботу водія, який перевозить дітей
у спецтранспорті-шкільному автобусі; закріпити знання сигналів світлофора, особливо про
червоний і зелений сигнал; формувати уміння правильно переходити вулицю; виховувати
бажання дотримуватись правил дорожнього руху під час руху по дорозі; розвивати увагу,
пам'ять; виховувати шанобливе ставлення до людей різних професій.
Бесіди: «Коли ти пішохід», «Коли ти пасажир»
Заняття: Художня література+Ліплення
Тема: «Абетка дорожнього руху».
Мета: розширити знання дітей про вулицю та дорогу; вчити дітей розрізняти дорожні знаки;
уважно слухати дорослого та свого товариша; відповідати на запитання; в іграх учити діяти
відповідно правил; закріпити знання дітей про значення світлофора, правила дорожнього
руху; розвивати навички зв’язного мовлення, увагу, пам'ять, мислення; виховувати в дітей
почуття відповідальності, бути уважним, спостережливим, обачним; виховувати бережливе
ставлення до свого життя.
Дидактичні ігри:
«Відшукай знаряддя праці» - професії
«Підбери пару» - дорожні знаки
«Склади знак» - дорожні знаки
«Світлофор»- колір
Рухливі ігри:
«Кольорові автомобілі» - біг, ходьба
«Спритні та уважні водії» - ходьба за сигналом вихователя
«Транспорт і пішоходи» - повільний біг, ходьба
«Автомобіль і горобці» - стрибки на обох ногах, біг зі зміною темпу
Сюжетно-рольова гра: «Транспорт», «Дитячий садок»
Індивідуальна робота з групою дітей.
Мета: під час ігрової діяльності закріпити знання дітей про працю дорослих; за допомогою
дидактичної гри «Відшукай знаряддя праці» розширити знання дітей про те, що люди різних
професій працюють для загального добра; узагальнити уявлення про знаряддя праці
необхідні для роботи людям різних професій; виховувати шанобливе ставлення до
товаришів та дорослих.
Доручення: під час організації ігрової діяльності на подвір’ї дитсадка, запропонувати дітям
допомогти вихователю розставити по території ігрового майданчика різнокольорові
прапорці для рухливої гри «Кольорові автомобілі». Спонукати до активного виконання
запропонованої діяльності. Викликати емоційне сприйняття спільної діяльності з
вихователем. Розвивати увагу, окомір, память. Виховувати відповідальність, старанність та
організованість.
Робота з батьками
Тема: «Безпека дітей під час війни»
«17» листопада 2022 р., ЧЕТВЕР
Гра-імпровізація «Якщо ти загубився»
Мета: розвивати здатність реально оцінювати небезпеку, вчасно звертатися за допомогою,
вибирати можливі дії самозахисту; розвивати здатність орієнтуватися у складних ситуаціях,
вміння орієнтуватися у різноманітних ситуаціях спілкування; збагачувати словниковий запас
дітей; формувати здатність виконувати різні соціальні ролі, співпрацювати в парах, групах.
Бесіда «Сигнали світлофора»
Заняття. Тема «Правила дорожнього руху вивчаємо – в біду на дорозі не потрапляємо»
Мета: збагачувати і поглиблювати знання дітей про правила дорожнього руху, безпечної
поведінки на дорогах, закріпити знання про дорожні знаки; узагальнити навички
орієнтування в просторі, поняття «протилежності», лічбу в межах 5; розвивати
артикуляційний апарат, зв’язне мовлення, увагу, спостережливість, мислення; виховувати
дисциплінованість, бажання вивчати правила дорожнього руху, дотримуватись їх, берегти
власне здоров’я та життя.
Рухливі ігри:
Транспорт і пішоходи» - повільний біг, ходьба
«Автомобіль і горобці» - стрибки на обох ногах, біг зі зміною темпу
Заняття « Я - ПАСАЖИР»
Мета: ознайомити дітей з правилами користування громадським транспортом; вчити дітей
дотримуватися правил поведінки у ньому; виховувати шанобливе ставлення до інших.
Обладнання: Чомучка, малюнки транспорту, на якому не вистачає якихось елементів; малюнки,
слайди або фотографії різного громадського транспорту; різні предмети для гри, наприклад, кермо,
лялька, хустинка, капелюх тощо (за вибором учителя), м'яч, зелений і червоний кружечки для дітей.
Ключові поняття: громадський транспорт, пасажири, зупинка, правила поведінки у транспорті.
Дидактичні ігри:
«Склади пазл» - дорожні знаки
«Безпека дорожнього руху»
«Лабіринт»
Педагогічна робота з батьками та дітьми
Консультація "Правила поведінки з вибухонебезпечними предметами у разі їх
виявлення"
«18» листопада 2022 р., П’ЯТНИЦЯ
Спостереження за дорожнім рухом.
Мета: звернути увагу дітей на пішоходів та водіїв транспортних засобів. Яких правил
дотримуються пішоходи? В якому місці переходять дорогу? Як при цьому діють водії
транспортних засобів? Як змінюється ситуація на дорозі коли з’являються автомобілі з
проблисковими маячками?
Розповідь про транспорт екстрених служб.
Заняття з ОБЖД . "Безпечна дорога додому"
Мета: Познайомити дітей з правилами дорожнього руху; допомогти дітям розуміти
дорожню символіку та її специфіку ( на прикладі дорожніх знаків); розвивати у дітей
самостійність, швидкість реакції , кмітливість .
Матеріали: малюнки із зображенням дорожніх знаків.
Заняття. Українська армія
Мета: ознайомити дітей з основними видами військ української армії та військовою
технікою; вчити добирати прикметники; продовжувати вчити орієнтуватись у просторі,
відповідати на запитання вихователя; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, загальну
моторику; виховувати дружні взаємини, сміливість, повагу до воїнів української армії як
захисників батьківщини, національну свідомість.
Гра «Веселий трамвайчик»
Ми веселі трамвайчики,
Ми не стрибаємо як зайчики,
Ми по рейках їздимо дружно.
Гей, сідай до нас, кому треба!
Діти діляться на дві команди. Одна команда - трамвайчики. Водій трамвая тримає в руках
обруч. Друга команда - пасажири, вони займають свої місця на зупинці. Кожен трамвай
може перевезти тільки одного пасажира, який займає своє місце в обручі. Кінцева зупинка
на протилежній стороні залу.
Дидактичні ігри:
«Дорожні знаки»
«Де чия тінь?»
Рухливі ігри:
«Машина їде – стоп!»
«Транспорт і пішоходи» - повільний біг, ходьба
Консультація для батьків. Діти на дорозі: чому важливо вчити правила дорожнього
руху з наймолодшого віку.
Тиждень безпеки дорожнього
руху
"Безпека на дорогах в умовах
воєнного стану"
«___» _________ 20___ року
Підготувала:
Вихователь
«14» листопада 2022 р., ПОНЕДІЛОК
Спостереження за транспортом, який рухається по дорозі біля дитячого садка.
Мета: розвивати пізнавальний інтерес дітей; дати знання про засоби пересування; уточнити
і розширити уявлення дітей про будову автомашин, їх призначення; навчити розрізняти
автомашини за зовнішнім виглядом; збагачувати словник дітей словами — назвами машин
(легкова автомашина, вантажівка, пожежна машина, снігозбиральна машина, екскаватор,
автокран); виховувати пізнавальний інтерес та бажання дотримувати правил дорожнього
руху.
Заняття: Дитина і довкілля
Тема: «Транспорт»
Мета: ознайомити дітей із характерними для даної місцевості засобами пересування;
продовжувати формувати розуміння і вживання узагальнюючого поняття транспорт:
машину веде шофер, транспорт перевозить людей і вантажі; виховувати повагу до
працівників транспорту,дотримуватися правил поведінки у транспорті: дисциплінованості,
ввічливості, акуратності.
Матеріал: сюжетні ілюстрації, предметні картинки, альбом «Транспорт»/
Заняття: Розвиток мовлення+Малювання
Тема: «Транспорт на вулицях нашого села».
Мета: розвивати пізнавальний інтерес дітей; учити слухати і повторювати зміст
віршованого твору, відповідати на запитання вихователя; дати знання про засоби
пересування; уточнити і розширити уявлення дітей про будову автомашин, їх призначення;
навчити розрізняти 5–6 видів автомашин за зовнішнім виглядом, знаходити їх зображення на
картках розумових дій; закріпити основні правила дорожнього руху та поведінки пішоходів
на вулиці; збагачувати словник дітей словами — назвами машин (легкова автомашина,
вантажівка, пожежна машина, снігозбиральна машина, екскаватор, автокран); учити
розфарбовувати зображення не виходячи за контур малюнка, діючи за вказівками
вихователя; розвивати мовленнєву активність, увагу, уяву і пам'ять; виховувати охайність,
бережність та бажання дотримувати правил дорожнього руху.
Матеріал: коректурна таблиця із зображенням наземних видів транспорту; пішоходів на
вулицях міста; іграшковий світлофор; дорожні знаки («Пішохідний перехід», «Доріжка для
пішохода», «Перехрестя», «Обережно — діти!», «Інша небезпека»); маячок для острівця
безпеки; картки розумових дій; гуашеві фарби, серветки, зразок роботи.
Дидактичні ігри:
«Відгадай за описом» - транспорт
«Можна-неможна» - правила дорожнього руху
«Спритні дошкільнята» - дорожні знаки
Рухливі ігри:
«Транспорт і пішоходи» - повільний біг, ходьба
«Автомобіль і горобці» - стрибки на обох ногах, біг зі зміною темпу
«Світлофор» - біг за сигналом вихователя
Сюжетно-рольова гра: «Транспорт»
Індивідуальна робота з дітьми: Бесіда «Безпека на дорозі: поради на кожен день»
Мета: виявити рівень готовності дошкільнят вирішувати дорожньо-транспортні ситуації;
ознайомити з правилами дорожнього руху, вчити застосовувати знання, отримані раніше в
практичній діяльності; активізувати процеси мислення, уваги і мовлення дітей; виховувати
кмітливість і винахідливість; виховувати потребу дітей бути дисциплінованими та уважними
на вулицях, обережними та обачними.
Доручення: запропонувати (_____) допомогти вихователю зібрати, після першого заняття,
зі столів у дітей наочний матеріал - предметні картинки «Транспорт». Учити діяти за
вказівкою дорослого. Розвивати увагу, пам'ять. Виховувати кмітливість, організованість та
працелюбність.
«15» листопада 2022 р., ВІВТОРОК
Спостереження за світлофором.
Мета: закріплювати знання дітей про роботу світлофора (про червоний і зелений сигнал);
ознайомити з призначенням жовтого сигналу; формувати уміння правильно переходити
вулицю; виховувати обережність, розвивати уважність.
Спостереження за велосипедом.
Мета: познайомити дітей з дорожніми знаками: «Велосипедна доріжка», «Рух на велосипеді
заборонено»; формувати уявлення про те, що для ігор і катання на велосипеді відводяться
спеціальні місця; продовжити вивчення правил поведінки дітей на вулиці; розвивати
моральні якості; довести до свідомості дітей те, що від того, як вони поводяться на вулиці,
залежить їх безпека та безпека оточуючих людей; продовжувати формувати вміння та
навички діяти згідно з правилами дорожнього руху; виховувати зосередженість, чуйність,
уміння вислуховувати товаришів.
Бесіда: «Поради велосипедистам»
Заняття: Розвиток мовлення+Конструювання
Тема: «Сигнали Світлофора»
Мета: вчити дітей виготовляти світлофори шляхом наклеювання окремих деталей за
вказівкою вихователя; конструювати з них фігуру світлофора; розвивати увагу та пам’ять;
дати можливість кожному із дітей проявити самостійність при виконанні завдання;
виховувати вміння слухати пояснення вихователя й правильно повторювати запропоновані
дії.
Матеріал і обладнання: рукавиці (по 1 на кожну дитину); клей, кружечки (червоний,
жовтий, зелений); квадрат з білими та чорними смужками , серветки, клейонки.
Туризм
Пішохідний перехід
Тема: «Екскурсія до проїжджої частини дороги»
Мета: закріпити основні правила поведінки пішоходів на вулиці; розвивати память та уяву;
розвивати вміння переходити проїзджу частину дороги; закріплювати правила дорожнього
руху, знання про транспорт; виховувати бережливе ставлення до власного здоровя та життя;
виховувати уважність, кмітливість та бажання дотримуватись правил дорожнього руху.
Техніка безпеки Бесіда
Тема: «Як вести себе під час катання на велосипеді»
Мета: ознайомити дітей з правилами їзди на велосипеді; учити бути обачними та уважними
на дорозі; розвивати уяву, пам'ять, мислення; виховувати бережливе ставлення до власного
здоров’я і життя.
Дидактичні ігри:
«Склади ціле» - кольори
«Можна-неможна» - правила дорожнього руху
«Ми подорожуємо» - види транспорту
Рухливі ігри:
«Кольорові автомобілі» - біг, ходьба
«Знайди свій колір» - увага, спритність
«Світлофор» - ходьба за сигналом вихователя
Сюжетно-рольова гра: «Транспорт»
Індивідуальна робота з групою дітей: Перегляд фотоальбому «Велосипедисти на дорозі »
Мета: організувати з дітьми перегляд сюжетних зображень про велосипедистів; учити брати
активну участь у обговоренні побаченого; продовжити вивчення правил поведінки дітей на
вулиці та під час їзди на велосипеді; виховувати кмітливість і дисциплінованість на дорозі.
Доручення: запропонувати дітям зібрати і скласти атрибути до дидактичної гри «Ми
подорожуємо». Сприяти самостійному виконанню трудової діяльності. Розвивати увагу,
окомір, мислення. Виховувати відповідальність, охайність та організованість.
«16» листопада 2022 р., СЕРЕДА
Спостереження за шкільним автобусом біля пішохідного переходу.
Мета: звернути увагу дітей на пішохідний перехід; формувати уявлення про проїжджу
частину дороги і тротуар; розширити уявлення дітей про роботу водія, який перевозить дітей
у спецтранспорті-шкільному автобусі; закріпити знання сигналів світлофора, особливо про
червоний і зелений сигнал; формувати уміння правильно переходити вулицю; виховувати
бажання дотримуватись правил дорожнього руху під час руху по дорозі; розвивати увагу,
пам'ять; виховувати шанобливе ставлення до людей різних професій.
Бесіди: «Коли ти пішохід», «Коли ти пасажир»
Заняття: Художня література+Ліплення
Тема: «Абетка дорожнього руху».
Мета: розширити знання дітей про вулицю та дорогу; вчити дітей розрізняти дорожні знаки;
уважно слухати дорослого та свого товариша; відповідати на запитання; в іграх учити діяти
відповідно правил; закріпити знання дітей про значення світлофора, правила дорожнього
руху; розвивати навички зв’язного мовлення, увагу, пам'ять, мислення; виховувати в дітей
почуття відповідальності, бути уважним, спостережливим, обачним; виховувати бережливе
ставлення до свого життя.
Дидактичні ігри:
«Відшукай знаряддя праці» - професії
«Підбери пару» - дорожні знаки
«Склади знак» - дорожні знаки
«Світлофор»- колір
Рухливі ігри:
«Кольорові автомобілі» - біг, ходьба
«Спритні та уважні водії» - ходьба за сигналом вихователя
«Транспорт і пішоходи» - повільний біг, ходьба
«Автомобіль і горобці» - стрибки на обох ногах, біг зі зміною темпу
Сюжетно-рольова гра: «Транспорт», «Дитячий садок»
Індивідуальна робота з групою дітей.
Мета: під час ігрової діяльності закріпити знання дітей про працю дорослих; за допомогою
дидактичної гри «Відшукай знаряддя праці» розширити знання дітей про те, що люди різних
професій працюють для загального добра; узагальнити уявлення про знаряддя праці
необхідні для роботи людям різних професій; виховувати шанобливе ставлення до
товаришів та дорослих.
Доручення: під час організації ігрової діяльності на подвір’ї дитсадка, запропонувати дітям
допомогти вихователю розставити по території ігрового майданчика різнокольорові
прапорці для рухливої гри «Кольорові автомобілі». Спонукати до активного виконання
запропонованої діяльності. Викликати емоційне сприйняття спільної діяльності з
вихователем. Розвивати увагу, окомір, память. Виховувати відповідальність, старанність та
організованість.
Робота з батьками
Тема: «Безпека дітей під час війни»
«17» листопада 2022 р., ЧЕТВЕР
Гра-імпровізація «Якщо ти загубився»
Мета: розвивати здатність реально оцінювати небезпеку, вчасно звертатися за допомогою,
вибирати можливі дії самозахисту; розвивати здатність орієнтуватися у складних ситуаціях,
вміння орієнтуватися у різноманітних ситуаціях спілкування; збагачувати словниковий запас
дітей; формувати здатність виконувати різні соціальні ролі, співпрацювати в парах, групах.
Бесіда «Сигнали світлофора»
Заняття. Тема «Правила дорожнього руху вивчаємо – в біду на дорозі не потрапляємо»
Мета: збагачувати і поглиблювати знання дітей про правила дорожнього руху, безпечної
поведінки на дорогах, закріпити знання про дорожні знаки; узагальнити навички
орієнтування в просторі, поняття «протилежності», лічбу в межах 5; розвивати
артикуляційний апарат, зв’язне мовлення, увагу, спостережливість, мислення; виховувати
дисциплінованість, бажання вивчати правила дорожнього руху, дотримуватись їх, берегти
власне здоров’я та життя.
Рухливі ігри:
Транспорт і пішоходи» - повільний біг, ходьба
«Автомобіль і горобці» - стрибки на обох ногах, біг зі зміною темпу
Заняття « Я - ПАСАЖИР»
Мета: ознайомити дітей з правилами користування громадським транспортом; вчити дітей
дотримуватися правил поведінки у ньому; виховувати шанобливе ставлення до інших.
Обладнання: Чомучка, малюнки транспорту, на якому не вистачає якихось елементів; малюнки,
слайди або фотографії різного громадського транспорту; різні предмети для гри, наприклад, кермо,
лялька, хустинка, капелюх тощо (за вибором учителя), м'яч, зелений і червоний кружечки для дітей.
Ключові поняття: громадський транспорт, пасажири, зупинка, правила поведінки у транспорті.
Дидактичні ігри:
«Склади пазл» - дорожні знаки
«Безпека дорожнього руху»
«Лабіринт»
Педагогічна робота з батьками та дітьми
Консультація "Правила поведінки з вибухонебезпечними предметами у разі їх
виявлення"
«18» листопада 2022 р., П’ЯТНИЦЯ
Спостереження за дорожнім рухом.
Мета: звернути увагу дітей на пішоходів та водіїв транспортних засобів. Яких правил
дотримуються пішоходи? В якому місці переходять дорогу? Як при цьому діють водії
транспортних засобів? Як змінюється ситуація на дорозі коли з’являються автомобілі з
проблисковими маячками?
Розповідь про транспорт екстрених служб.
Заняття з ОБЖД . "Безпечна дорога додому"
Мета: Познайомити дітей з правилами дорожнього руху; допомогти дітям розуміти
дорожню символіку та її специфіку ( на прикладі дорожніх знаків); розвивати у дітей
самостійність, швидкість реакції , кмітливість .
Матеріали: малюнки із зображенням дорожніх знаків.
Заняття. Українська армія
Мета: ознайомити дітей з основними видами військ української армії та військовою
технікою; вчити добирати прикметники; продовжувати вчити орієнтуватись у просторі,
відповідати на запитання вихователя; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, загальну
моторику; виховувати дружні взаємини, сміливість, повагу до воїнів української армії як
захисників батьківщини, національну свідомість.
Гра «Веселий трамвайчик»
Ми веселі трамвайчики,
Ми не стрибаємо як зайчики,
Ми по рейках їздимо дружно.
Гей, сідай до нас, кому треба!
Діти діляться на дві команди. Одна команда - трамвайчики. Водій трамвая тримає в руках
обруч. Друга команда - пасажири, вони займають свої місця на зупинці. Кожен трамвай
може перевезти тільки одного пасажира, який займає своє місце в обручі. Кінцева зупинка
на протилежній стороні залу.
Дидактичні ігри:
«Дорожні знаки»
«Де чия тінь?»
Рухливі ігри:
«Машина їде – стоп!»
«Транспорт і пішоходи» - повільний біг, ходьба
Консультація для батьків. Діти на дорозі: чому важливо вчити правила дорожнього
руху з наймолодшого віку.